HELGEN

Hej Spöken och Häxor och andra lite sexigare ting!
 
haha, nej vilken onödig början på inlägget haha!
Cilla kom över i fredags med Lotti osv. Så vi gick ut och bara tog det lugnt gick runt haha. Sedan skulle hon hem och Cilla och jag gick upp mot Vittra där man ser ut över hela stan osv. Jättemysigt. Sedan vart det sent och jag skulle gå med Cilla till tåget men det ville inte mamma så Cilla ringde till sin mamma och frågade om hon kunde sova här istället. Senare på kvällen prövade jag en "halloween" sminkning. OCH nej vi gick itne ut eller så utan jag sminkade mig och sedan tog vi lite foton och sen tvättade vi bort och borstade tänder och gick och la oss. Somnade ganska snabbt!
 
Sen på lördagen åkte vi hem till Skogås och Cilla packade ner lite mer saker eftersom hon skulle sova hos mig igen för att hon skulle följa med på min konfa-träff osv. Osv. vi kom hem och typ tog det lugnt. Idag har vi varit på konfan osv. Men det var kul.
 
 
 
PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0