Helgen!!

Fick lite tid över. Goodie!! ;)
 
Haha tänkte berätta lite om helgen osv. Åkte ju till Skogås och Cilla mötte upp mig där. Sedan gick vi hem till henne hon gjorde i ordning sig och jag visade en kod till hennes sims haha :D Älskar sims haha. Aja nog pratat om det!!
 
Sen kom Sara's mamma och sedan Sara och Jasmine. Vi åt mat och sedan öppnade cilla presenter. Hon fick nagellack en kondom och en kryssning av Sara och Jasmine. Och av mig en tröja och en ansiktsmask. Men vi hade kul iaf. Vi gick ut och träffa Sara's Kille eller ex-kille. Vettefan haha. Men dom höll på med varandra konstant och han drog typ inte förenst vid tolv någoting haha. Sen kollade på någon film "French". Var tydligen bara otrohet och sex genom hela filmen. Alla höll på och somna så vi bestämde oss att göra oss i ordning och satt uppe och prata haha. 
 
Har bara några bilder och dom är inte överförda ännu så ni får bilderna sen!! 
 
Men om ni vill ha lite bilder så kan ni kolla in Cilla's blogg
 
http://cillalove.blogg.se/
 
PUSS!!
 
Ska börja sätta på mig skor osv. Seg tjej på G. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0