HELGEN!!

Morgon sötisar!
 
Sitter i skolan och håller på med biologi haha. Är skiitrött. Som vanligt! ;) Nej men tänkte ta upp vad jag gjorde i helgen och bland annat visa lite bilder. 
 
Som ni vet var jag hos pappa och han har ju sina valpar nu. Dom ska tyvärr få åka till sina nya hem om c.a 2 veckor. Så sa hejdå igår till dom innan jag åkte hem. Jättesöta små pälsbollar. Iaf. Så när jag kom till ösmo gick jag till gymmet och väntade på pappa, Dennis, Javid och hans kompis. Sen åkte vi och handla eftersom Javid fyllde 17 år i lördags. Efter det åkte vi hem och gjorde i ordning lite mat och satt sedan framför tv:en och kollade på alla möjliga program haha. Aja och valparna var lite småsura för att dom skulle vara inne. 
 
( Dom brukar annars vara i en hundgård på dagarna där dom kan springa runt på både gräs berg och jord/lera. Dom har såklart allt som kan behövas. Mamman är även ibland inne hos dom och kollar runt. Även dom andra hundar med. )
 
Men dom somnade till slut efter en dags lekande och stojande. Dom vaknade runt halv åtta ungefär och satte igång att pipa lite men dom fick sitt valpfoder och sov lite till. Helgen har väl varit upplevelserik hahah. På lördagen då Javid bjöd över 10 av sina kompisar och dansade afgansk folkdans, det var något nytt.Dom gjorde hemmagjord pizza och bjöd på någon choklad/marsipán tårta eller så! ;) Kul att uppleva nya kulturer.  
 
Aja nog pratat om det. Nu kör vi lite bilder!!
 
 
Javid och hans kompis!! ↑
 
 
VALPISAR!!
 
 
Pappa har valt en tik som får stanna hos oss för att paras osv. Kolla på min nya sötnos!!
 
 
 
Och så har vi en valp som för tillfället inte har någon ägare sen den förra lämnade återbud. Minsta tiken. Jag tycker att hon har finast ögon av alla valparna.
 
 
Jaa, då var det inte mycket mer att visa ifrån helgen. Mamma ringde ifrån rom igår och skulle ha någon pinkod haha. Stressad lät hon haha. Nej ska plugga på nu! BRA BETYG HERE I COME!!
 
BTW!! Jag har inte alltid en bild i mina inlägg men om ni vill se mer vad gör osv. (på bild) Kan ni följa min Instagram.
 
sanjoos
 
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0