Sjuk..?

Morgon Sötisar!
 
Har precis haft prov i skolan. Sexualkunskap, Ekologi och Judendom. Är fortfarande jättetrött. Tror fan jag börjar bli sjuk.. Har lite ont i halsen. Huvudvärk fryser KONSTANT!! Inte bra. Kan inte bli sjuk nu. Det har jag inte tid för. Hoppas det blir bättre under dagen. Vill inte vara sjuk under Konfa-Lägret i helgen. Får se hur det går. MÅSTE få svar från alla idag ifall dom kan komma eller inte. 
 
Vet att jag inte skrev igår. Men jag orkade inte. Så..
 
(gammal bild men hade exakt dom kläderna)
 
GÅRDAGENS OUTFIT!!
 
 
Iaf. Igår var vi på studiebesök till Synagogan vid Kungsträdgården. Har varit där förut så hörde inget och såg inget nytt heller. Sen var det någon övning med några av "kungens" män som hade någon övning med hästar osv. 
 
 
Visste faktiskt inte att det fanns. Så jag köpte det. Haha helt spontant.
 
Nöt Créme på burk!! :D
 
Haha. Skiiitgott !!
 
 
SKRIVER SEN.
 
PUSS!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0