Skola!!

Morgon Sötisar!!
 
Sitter i skolan. SOM vanligt!! Haha. Är skittrött. Täntke gå och lägga mig tidigt men stannade kvar på KU efter Fiskmässan. Kom hem runt kvart över tio. Mamma var lite sur eftersom jag sagt att jag skulle varit tillbaka vid typ åtta haha. Ouups!! ;) Nej men det var kul. Temat var stress så vi körde typ ballongleken och drack te och hade en andakt vid typ nio halv tio. Så är astrött haha. 
 
Tänkte visa några bilder ifrån helgen osv.
 
 
SKITSUDDIGA BILDER!!  ↑↑↑
 
 
ONYTTIG FRUKOST!! Haha. ↑↑↑
 
 
 
 
Snart kommer bilder ifrån fiskmässan. Bara på hur jag såg ut inte ifrån själva kyrkan. Det kommer senare ikväll!!
 
PUSS!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0