UPPE MED TUPPEN!

Morgon gullisar!
 
Skrev ett inlägg igår på bloggen men det verkade inte komma upp? :( Men men, mår mycket bättre nu. Äter frukost nu och ska snart fixa det sista innan jag ska gå till skolan. Skönt att komma tillbaka och få saker gjort!
Har missat en massa nu känner jag. Prov och andra saker. 
 
Men som jag försökte skriva igår var att det var supermysigt på lägret och jag fick en egen bibel bland annat. Träffade en massa nya människor och nu är mina konfaträffar flyttade till söndagar då vi blir minst 7-8 st. Super!
 
Men nu på söndag blir det ingen konfa. Då är det TECHNO MÄSSA!! :D Which means...? Att jag ska upp tidigt på morgonen eftersom vi åker en buss vid tio tiden typ? :O Sedan åker vi ner til Falköping och är det hela dagen och mot kvällen åker vi tillbaka. Är tillbaka i stan vid c.a tolv tiden. Sent men det blir säkert kul. Ska ta reda på lite mer information om det osv. Nej nu ska jag äta klart osv.
 
 
Dagens kommer sedan!
 
 
 
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0