YOLO IS NOT A EXCUSE TO BE A SLUT

Morgon Sötisar!!
 
Har fortfarande den sega "måndags" känslan haha. Är så sjukt trött. Men är i skolan iaf. Ska ha SO eller Svenska nu tror jag haha. Har ingen koll alls. 
 
Höll faktiskt på och somna för någon timma sen. Jag gjorde några övningar som sedan typ kommer dyka upp o nationella proven haha. Men iaf. Är världens skummaste humör.. :O
 
Känner mig skiiitglad och pigg men ändå skiitsur och förbannad och skiittrött. WTF!? Hahah. Ska pröva en annan kombination av sömnpiller ikväll.
Circadin och Melatonin. Får se om det blir något bättre. Hoppas!
 
Min mobil har hakat sig totalt. Den vägrar ansluta till internet och tar bort appar och tar tillbaka dom osv. BLIR HELT TOKIG!! 
 
Ni fick aldrig gårdagens "Outfit" Så ni får den idag och facelook. Dagens face/Outfit kommer senare har inte hunnit ta någon bild hahah.
 
 
GÅRDAGENS OUTFIT!!
 
 
Hittade även en jättesött topp på HM som jag sååkalrt blev helt kär i! Lär nog kanske köpa den sen haha :)
Sååhär såg den ut. 
 
 
 
NEJ NU SKA JAG PLUGGA LITE!!
 
 
Skriver sen!!
 
PUSS!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0