BESLUTSÅNGEST!!!

hej sötisar!
 
Är hemma från en riktigt hektiskt dag. Gick upp en halvtimme/timme senare idag eftersom jag började senare. Vi skulle ju iväg och plocka svamp idag med klassen.. Så vi tog buss ifrån slussen mot älta o gick av vid hellasgården. Alla gick iväg förutom Birgitta som skulle passa våra saker. Så vi började vandra omkring i skogen. Och till slut gick vi lite vilse men hittade en massa svamp. Både giftiga och ätbara. Men iaf. efter några timmar kom vi tillbaks och tydligen så var ingen svamp tillräckligt fräsh för att bli grillad haha. Iaf. vi åt våran lunch och tog våra saker och drog oss tillbaka mot bussen. Sen efter det gick jag hem snabbt för att byta skor och tog sedan tunnelbanan till Skanstull för att gå till Åhléns där jag köpte en ansiktsmask. Efter det tog jag tunnelbanan till Medis och gick in på lidl för att handla någon hårsprey.
 
Gick sedan in på So for pets. Och det är det rubriken handlar om!
Jag ska nämligen ha prao snart och vet tre ställen jag skulle vilja praoa på. Men har bara en vecka!!
Så gick in och prata med dom om prao och veckan var ledig men tog risken och sa att jag skulle tänka på det.
 
För har nämligen hakat upp mig på friskis och svettis nere vid ringen. 
Någon som vet om man får praktisera där?? 
 
Och sedan. C.U.M  Clubwear är en såå sjukt cool butik. Bara snygga och sexiga kläder. Korsetter och underkläder och klänningar och skor. Åhh!! Ska fråga om prao där. Men måste vara snabb nu. Ska dit på tisdag tror jag och fråga om det. 
 
Har suuuuuuupermånga repetioner nu i den kommande veckan. STRESS-SCHEMA!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0