FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Hej sötisar!
Nu är jag äntligen hemma. Puh, skönt!
Iaf. Vi skulle hålla på och hoppa längdhopp och höjdhopp på idrotten. I stekande sol. Men jag hade ingen lust med det så satt mest och kolla på. Till slut slutade jag och jag bytte om osv. gick till tunnelbanan och drog till farsta. Det jobbigaste av allt är väl att jag har haft huvudvärl hela jävla dan och det blir bara värre och värre. Och inte tänkte jag på att köpa någon dricka eller något sånt. Och när jag kommer fram till farsta ser jag Cilla stå där. ( http://cillalove.blogg.se/ ) Så hon följer med mig till HM medans jag kollar lite färg osv. Sen skulle hon iväg och möta upp en tjejkompis till henne. Sen skulle jag till Swedbank för att fixa o dona med kort och skit. Men dom hade stängt så gick jag emot tåget eller ja, tunnelbanan haha :) OCh det var en minut kvar så jag sprang upp. Huvudet dunkade. Och när jag sitter där helt lugnt haha så sätter en kille ungefär bredvid mig på typ högsta volym och världens jävla hårdrock. Inge kul de nej! :( När jag äntligen kom hem så ör det någon jävla parad som går på götgatan och då har dom sååklart ett band som spelar. Så ja folk stannade så pressa mig igenom haha. OCh trummorna lät ju inte liiite högt! Ush så skönt att vara hemma där det är tyst och lugnt. Ska kolla lite på tv och sedan väcka mamma och fixa mitt hår! Skriver sen. PUSS!
 
BTW!
Dagens Outfit
 


Jeans - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot
Linne - Cubus
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0