FREEDAG!

Hej sötisar!
Kom hem för timma sen ungefär. Ska laga i ordning lite lunch osv. Som ni alla vet så var jag på Audtition igår. Och jag kom med. Vart jätteglad. Men det finns ett problem. Den krockar kulturskolan. Jag börjar mina sånglektioner 16.00 i Skogås och sedan åker jag intill stan. Och sen har jag egentligen Bandträning 17.50 i Skogås men Kören Cathrinorna som jag kommit med nu har också träning på måndagar 17.30. Vet inte vad jag ska göra vill gå på allt. Även fast det blir en jädra massa åkande. Förvirrad tjej. Aja skönt att det är fredag iaf. Ni får ha det så bra så kommer outfit och sånt lite senare. Btw. Råkade försova mig idag hhah. Kom en halvtimme försent :( Inte bra! Ska ej hända igen.


Kommentarer
Paula

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar!

2012-09-15 @ 16:16:43
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0