HEMMA!

Hej sötisar!
 
Är hemma nu. Danne står och gör i ordning middag, mys. Stekt Entrecote med potatiskroketter. Har varit på stan hela dagen eller ja eftermiddagen med Amanda. Vi snackade och hon skulle handla svarta dreads.
 
Gick även in en sväng på C.U.M - CLUBWEAR. ÅHHH, älskar affären. Prövade typ en kläning där som var rätt så öppen. Och sedan två korsetter. INGA BILDER PÅ DET!! Too private ;) Nej men dom var jättetrevliga där osv. Gjorde en deal med Amanda att vi ska handla lite där sen.
 
Ååhh prövade en jättesöt vit korsett. Är heelt käär i den. Men den var ett rent h*lvete att få på. :( Spikar och hakar och dragsko. Kostar dock 599 :- Men vad fan skiter i priset bara den får komma hem till min garderob någon dag. Haha, desperat? Yepp. ;) 
Prövade en röd med lite svarta mönster på. Eller åtmistone försökte. Den gick inte att få på sig. Den vart alldeles för tigth vid magen och höfterna. Jag är ju väldigt smal så jag borde ha fått på mig den skitlätt men nej nej. Skenet bedrar, i det här fallet kroppen bedrar. Haha ;) Amanda hittade några snygga underkläder och e söt kjol och en snygg röd tröja. 
 
Deras skor var skiitsnygga också. Känner att ett kreditkort utan stopp skulle sitta fint just nu. Deras affär skulle vara slut efter att jag varit där. ;)  
 
Har en liten suprise som kommer på bild snart på bloggen. ;) Yeah buddyyy! 
 
Aja ska börja packa ihop lite saker till helgen nu. PUSS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0