HERE WE GOOOOO!!

Morgon sötisar!
 
Uppe med tuppen idag jag. Igår hade jag ju friidrottsdag. Det gick relativt bra. Vi har någon prisutdelning nästa vecka. Men alla som gjorde fyra saker av typ fem sex fick ett presentkort på donken. Haha. Så typ mer än hälften fick det. 
 
Nu andledningen till att jag är uppe så tidigt? 
Brukar somna vid den här tiden på helgerna. Haha :) 
Nej men ska ju på det hära körlägret i Härjarö. Fattar inte att jag kom upp vid halv sju imorse. Aja ska äta något nu och sedan göra något eller köpa något till bussresan. Hoppas det inte tar allt för lång tid!
Har precis packat klart.
 
Vädret ser ju inte så kul ut men det får vi väl hoppas på att det blir bra sen. Inge kul om det ska regna.. :( Ska mötas utanför lokalen Norra Catarina´s körer sjunger i vid 8.15. Och sedan åka med en buss från antingen Högbergsgatan eller Folkungagatan vid 8.30 haha. Kommer säkert halvsova med musik på högsta i lurarna. Nej men eftersom jag lätt blir utttråkad så måste jag ständigt ha något och göra. Så ska lyssna på musik och ta med mig någon tjock bok hahah så jag inte läser ut den innan vi är framme. Och typ vanligt papper så jag kan rita eller något. 
 
 
 
Skriver snart igen. Med dagens outfit osv.!
 
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0