Ny header på G!

Hej sötisar!
Håller på att fixa bloggen lite, får se om det fungerar. Är inte så duktig på att fixa alla stilmappar o skit haha ;)
Får be någon kompis och göra det! Jag skulle ha lagt upp en massa bilder men har inte kunnat överföra bilderna till datorn. Har inte hittat sladden tills nu! :( 
Idag har väl inte så mycket hänt. Varit i skolan osv. Har bestämt att betygen ska bli trippelt så bra. Det är pepp som gäller haha! 
Till exempel det ämnet jag har svårast i är ju matte. Kommer få ett rent h"lvete med den. Det har ju börjat helt okej. Gäller att få godkänt i det haha. Får jag inte det kommer jag bokstavligen lacka sönder! 
 
Höll på att lacka ur totalt på min lärare idag haha. Vi skulle till Zinkensdamm för att ha friidrott med Bågen och Drakenskolan. Så skulle jag in o byta om. Och det regnade ute och jag hade ingen lust alls att springa runt och stöta kulor och längdhopp i det vädret Så ja, jag tog till en liiten lögn haha och "Jag hittar inte mina mjukisar" . Min idrottslärare var ju skitlack. Jag vart så jävla irriterad av att lyssna på honom sitta och skälla ut två andra tjejer i klassen för att dom hade sina mobiler i typ fickan. Så tillslut sa han att jag emelie o noor skulle få frånvaro och kunde gå, så påväg ner så stoppade min lärare mig och sa typ " Aa, nästa gång får du ta med dig dina kläder och inte ta så lång tid på mig". Jag vet inte vad det kom ifrån men jag stog och skrek åt han att jag inte kunde hjälpa att jag "glömt" mina kläder och att jag var så jäävla irriterad. Så svarar han lugnt och säger " Jag förstår det" Oc jag fortsatte med " Jag orkar inte prata, jag kan inte prata." Och gick därifrån och ner vi gått en bit på vägen så började vi asgarva. Hahah.
 
Ja, så det kan gå!
Nej ska vara social mot min syrra som kom nu ifrån Linköping!
 
 
Gammal bild ifrån i julas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0