STORY-TIME!

Hej sötisar!
Tänkte ta mig tid att berätta om helgen. Vi tog bussen till Härjarö. Alla var verkligen supertrevliga mot mig! :D
När vi kom fram lämnade vi väskorna och bäddade våra sängar. Sen satte vi igång att sjunga. Sen efter någon timma var det lunch och en paus och sen mer sång. Och så höll det på tills det var lunch och paus och efter middagen planerades en liten talangjakt in. Några uppträde med dans och sång och andra saker. Sen satt vi vid lägerelden allihopa och sjöng lite och hade det mysigt. Sen hade vi en "kvälls andakt". Och lyssnade på berättelser. Insåg dock då att jag aldrig skulle kunna bli en religiös person haha! Nej men sen så gick "barnkören" och la sig medans vi "lite äldre" fick stanna uppe osv. Så vi gick till lägerelden och sedan till våran lilla stuga vi bodde i. VI snackade och hade det trevligt tillsammans. Killarna gick typ tillbaka till sina stugor runt två-tiden på natten eller så. Och alla var typ jättetrötta osv. Sedan dagen därpå blev vi väckta kvart över åtta. Var skitseg på att gå upp. Låg typ kvar tills alla var iordning gjorda. Så käkade vi frukost och sjöng lite mera. Sedan var det städdags och sedan lite mer sång och lunch och sen hämta väskor och sätta sig på bussen tillbaka till stan igen! Iaf. Jättemysig helg. Starkt rekommenderat.

Nu ska jag äta något och sedan gå på min bandträning!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0